* زندگیم یه جوری خاص ، قشنگ شده . این روزهای هر چند سخت ، بسیار دلچسبن . خدایا دمت گرم .
** پـاییزجان خیلی خوش اومدی :)
ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 201 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:21
ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 219 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:21
ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:21
گاهی میان مردم در ازدحام شهر ..." غیر از تو " هر چه هست ... فراموش میکنم ...+ فریدون مشیری*یـک عمر ترسیدم از قضاوت شدن . یک عمر خودم رو توبیخ کردم واسه افکار دیگران! و حالا بعد این همه سال تازه فهمیدم همه ی عمر به خطا رفتم . واقعیت اینه که ما هر کاری کنیم و هر راهی بریم همیشه هستن کسایی که سرزنشت کنن ، بحق و یا ناحق قضاوتت کنن . برای همین در تلاشم تا دیگه به قضاوت دیگران فکر نکنم و تمام حواسم رو به این جمع کنم که خودم از انتخابم ، از راهی و مسیری که در تصمیمات زندگیم پیش رو میگیرم و از موجودیتم راضی باشم . بودن اندک دوستانی که ازم دور شدن ولی من واقعا خسته م بابت اینکه بخوام نظرات دیگران رو عوض کنم . چون بر این باورم که هر کسی یقین داره حرف و فکرش درست ترینه . پس این یک تلاش بی حاصله ! حداقل در مورد اطرافیان من اینطور بوده . هر چند این روال منجر به تنهاتر شدن خودم میشه . ولی تنهاتر شدن بهتر از اینه که هر لحظه بترسی از حرفی که نزدی و دیگران با حس و حال خودشون برداشت کنن و بخوای برای برداشت اونها توضیح بدی . ** ازدحام شهر جغدها :) من به اون غار فکر میکنم ... عروس ِ جدیدم :)...ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:21
دوستان سال نوتون مبارک :-)
اصل مهم و قانون وبلاگ نویسی : " یادمون باشه تا هستی شاید باشن، ولی بی شک وقتی نباشی هیچ کسی نیست . "
ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: پنجشنبه 31 فروردين 1396 ساعت: 11:38
ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: پنجشنبه 31 فروردين 1396 ساعت: 11:38
ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: پنجشنبه 31 فروردين 1396 ساعت: 11:38
ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: پنجشنبه 31 فروردين 1396 ساعت: 11:38
این روزها خوب نیستم .
از شبکه های تلویزیونی گرفته که پر شده از اخباری که همه شون بوی مرگ میده و سیا/ست ... از اتفاقهای دور و برم که اونام دلخوش کنک نیست ... از همه و همه ... !!!
روژین عزیز ! کاش بدونی که این روزها و شبها عجیب به یادتم . کاش باز بیای از رنگین کمون مهربونی برامون بنویسی . از عشقت به پاشا و پیشی ها ... تسلیم نشو دخترجون ... تو قوی هستی ... !!!
صدای بارش بارون همیشه گوشنوازه ولی حالا ...
ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: پنجشنبه 31 فروردين 1396 ساعت: 11:38
ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: پنجشنبه 31 فروردين 1396 ساعت: 11:38